wtorek, 6 stycznia 2015

#61 A Change Of Life

Link: http://a-change-of-life.blogspot.com/

Opis: Czuję, jak jego dłonie prześlizgują się po moim ciele... dotyka moich piersi, ściska je zachłannie i w jego oczach widzę ogromne podniecenie. Szybko zdejmuje z mojego ciała koszulkę, stanik i wpija się w moje usta. Tak bardzo się boję... w pomieszczeniu jest ciemno, zimno, przerażająco a on nie przestaje. Jest brutalny i jego dotyk sprawia mi ból. Nie chcę tego! Dlaczego nie może przestać?!
- Och, Mia... jesteś taka niewinna, taka słodka. Będzie nam razem dobrze, obiecuję... - jego słowa sprawiają, że mój żołądek ściska się w supeł. Moje ciało zaczyna drżeć i jest mi bardzo zimno. Jednak on już zsuwa ze mnie spodnie i skanuje łapczywie moje ciało. Zamykam oczy i tak bardzo chcę być w innym miejscu! - Jesteś piękna... - jego głos przepełniony jest ogromnym pożądaniem i wiem, że będę cierpieć - Otwórz oczy, Skarbie - kiedy uchylam powieki widzę, że stoi przede mną i trzyma ogromne nożyce! Zaczynam wrzeszczeć na całe gardło i przerażenie rozlewa się po moim ciele! - Przytrzymajcie ją! - mówi surowo i czuję mocny uścisk na ramionach, jednak nikogo nie widzę. Podchodzi do mnie, pewny siebie i władczy... przystawia nożyce do mojej ręki i uśmiecha się szyderczo. Gapię się w jego oczy przerażona i błagam go spojrzeniem, aby tego nie robił. Jednak on ma to w nosie, mruga do mnie zadziornie i uśmiech rozświetla jego twarz. Co on chce zrobić?! - Może troszeczkę zaboleć - mówi cicho i jednym ruchem odcina moją dłoń.

Autor: ameneris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz